برگزاری دورههای آموزشی عمومی امداد و عمومی نجات
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خرمبید، حمیدرضا رفیعی رئیس این شعبه گفت:در راستای اجرای تقویم آموزشی سالانه و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و آمادگی عملیاتی داوطلبان، دورههای تخصصی «عمومی امداد» و «عمومی نجات» برگزار شد.
این دورههای آموزشی که با حضور جمعی از داوطلبان و امدادگران برگزار گردید، بر اساس سرفصلهای استاندارد آموزشی و با بهرهگیری از اساتید مجرب و تجهیزات عملیاتی بهروز به اجرا درآمد. هدف غایی از برگزاری این دورهها، استانداردسازی دانش امدادی، توانمندسازی نیروهای عملیاتی جهت حضور در حوادث و ارتقای تابآوری جامعه در برابر سوانح بوده است.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21335
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
نشست صمیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی خرم بید / استماع دغدغهها و بررسی مشکلات همکاران
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به همراه سلیمان کرمی سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان خرم بید، در سالن جلسات فرمانداری حاضر شدند و در یک نشست صمیمی و بیواسطه با کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی خرم بید دیدار و گفتگو کردند.
این جلسه که با حضور کیامرث همتی نفر فرماندار خرم بید برگزار گردید، فرصتی ارزشمند برای استماع دغدغهها، مشکلات و نقطه نظرات همکاران در حوزههای مختلف اداری، خدماتی و معیشتی فراهم آورد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان باارزشترین سرمایه دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: کارکنان خدوم فرمانداریها و بخشداریها، خط مقدم خدمترسانی به مردم هستند. رفع دغدغههای معیشتی، اداری و رفاهی شما عزیزان، از اولویتهای مجموعه استانداری است و امروز اینجا هستیم تا بیواسطه پای صحبتهای شما بنشینیم.
در ادامه، کارکنان حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها، چالشها و پیشنهادات خود در حوزههایی از جمله فرآیندهای اداری، نظام پرداخت، ارتقای شغلی، امکانات رفاهی، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز پرداختند.
سلیمان کرمی، سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری ، نیز با استماع دقیق مطالب مطرح شده، بر لزوم پیگیری جدی مشکلات و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت موجود تأکید کرد.
کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید ، در حاشیه این نشست ضمن قدردانی از حضور مسئولان استانی و استماع بیواسطه دغدغههای همکاران، خاطرنشان کرد: این دومین حضور ارزشمند معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در طول شش ماه گذشته در جمع کارکنان فرمانداری و شهرستان خرم بید است که جای تشکر و قدردانی ویژه دارد. این حضورهای مستمر و بیواسطه، نشاندهنده نگاه ویژه مجموعه استانداری به شهرستان خرم بید و تلاش برای رفع دغدغههای همکاران است.
در پایان، مقرر شد ضمن ثبت و دستهبندی تمامی مسائل مطرح شده، پیگیریهای لازم در سطوح استانی صورت پذیرد و نتایج به کارکنان منعکس گردد.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21341
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
دیدار معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با خانواده شهید جاویدالاثر «علیرضا برزگر» در خرم بید / تجدید میثاق با شهدای جنگ تحمیلی سوم
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به همراه سلیمان کرمی سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری فارس، در اولین برنامه از سفر یکروزه خود به شهرستان خرم بید، با همراهی کیامرث همتی نفر فرماندار خرم بید، در منزل شهید والامقام علیرضا برزگر از شهدای جاویدالاثر حاضر شدند.
شهید علیرضا برزگر از رزمندگان دلاوری است که در ناوچه دنا و در جریان جنگ تحمیلی سوم (حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش همچنان در آغوش خاک میهن بازنگشته است.
در این دیدار معنوی، مسئولان استانی و شهرستانی ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی از عکس مطهر این شهید بزرگوار، با آرمانهای والای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاویدالاثر به ویژه شهید برزگر، اظهار داشت: شهدای جاویدالاثر، افتخار ماندگار این سرزمین هستند. خانوادههای این شهدا با صبر و استقامت خود، حماسهای دیگر آفریدهاند. تکریم آنان، کمترین کاری است که ما مسئولان میتوانیم انجام دهیم.
کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید ، نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان استانی، با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، خاطرنشان کرد: شهید علیرضا برزگر، نماد غیرت و شجاعت مردمان این دیار است. امروز وظیفه داریم با ادامه راه آن بزرگواران، قدردان جانفشانیهای آنان باشیم و خانوادههای معظم شهدا را پاس بداریم.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21336
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
تسلیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به خانواده شهید «مهرداد کریمی» در پی درگذشت پدر بزرگوار شهید
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به همراه سلیمان کرمی سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری و کیامرث همتی نفر فرماندار خرم بید، با حضور در منزل شهید والامقام مهرداد کریمی ، درگذشت پدر بزرگوار این شهید، مرحوم حاج اله قلی کریمی را به خانواده معظم شهید تسلیت گفتند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این دیدار با تسلیت مجدد درگذشت این پدر فداکار، اظهار داشت: خانوادههای معظم شهدا، همواره مایه افتخار و سربلندی این نظام هستند. صبر و استقامت شما در راه این فرزندان برومند، ستودنی و الهامبخش است. درگذشت این پدر بزرگوار را به شما تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.
کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید ، نیز ضمن همدردی با خانواده شهید کریمی، خاطرنشان کرد: پدران معظم شهدا با تربیت فرزندانی رشید و فداکار، نقشی بیبدیل در عزت و امنیت این سرزمین ایفا کردهاند. جامعه قدردان زحمات و صبر این بزرگواران است و در غم از دست دادن آنان، شریک و همدرد خانوادههای معظم شهدا میباشد.
خانواده شهید کریمی نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولان، بر ادامه راه شهید و تداوم آرمانهای انقلاب تأکید کردند.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21338
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
به صدا درآمدن زنگ آغاز فعالیتهای اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ صفاشهر
همزمان بانزدیک شدن به آغاز فصل تابستان، زنگ شروع فعالیتهای اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ صفاشهر در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ به صدا درآمد و کودکان و نوجوانان با حضور در برنامههای متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، تابستانی پرنشاط و خلاق را آغاز کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف غنیسازی اوقات فراغت، تقویت مهارتهای فردی و اجتماعی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، شکوفایی استعدادها و ایجاد فضایی امن و خلاق برای رشد کودکان و نوجوانان، برنامههای متنوعی را در قالب بسته فرهنگی اجرا کرد.
در این برنامهها فعالیتهایی از جمله نقاشی، باشگاه کتابخوانی ویژه نونهالان با محوریت خواندن، نقد و بررسی کتاب، معرفی کتاب، نوشتن خلاق، بازی و سرگرمی، امانت کتاب و ثبتنام اعضای جدید برگزار شد.
استقبال خوب کودکان و نوجوانان از این برنامهها، نویدبخش تابستانی پربار، پرنشاط و سرشار از تجربههای فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ صفاشهر است
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21328
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
به صدا درآمدن زنگ آغاز فعالیتهای اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ صفاشهر
همزمان بانزدیک شدن به آغاز فصل تابستان، زنگ شروع فعالیتهای اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ صفاشهر در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ به صدا درآمد و کودکان و نوجوانان با حضور در برنامههای متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، تابستانی پرنشاط و خلاق را آغاز کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف غنیسازی اوقات فراغت، تقویت مهارتهای فردی و اجتماعی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، شکوفایی استعدادها و ایجاد فضایی امن و خلاق برای رشد کودکان و نوجوانان، برنامههای متنوعی را در قالب بسته فرهنگی اجرا کرد.
در این برنامهها فعالیتهایی از جمله نقاشی، باشگاه کتابخوانی ویژه نونهالان با محوریت خواندن، نقد و بررسی کتاب، معرفی کتاب، نوشتن خلاق، بازی و سرگرمی، امانت کتاب و ثبتنام اعضای جدید برگزار شد.
استقبال خوب کودکان و نوجوانان از این برنامهها، نویدبخش تابستانی پربار، پرنشاط و سرشار از تجربههای فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ صفاشهر است
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21328
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
اطلاعیه؛ ارایه خدمات با کارت شناسایی معتبر
جهت ارتقای سطح خدمات درمانی، حفظ حقوق قانونی بیماران و رعایت الزامات هویتی، ارائه اصل کارت شناسایی معتبر (کارت ملی/شناسنامه) برای دریافت تمامی خدمات بیمارستانی (سرپایی و بستری) به نام شخصِ دریافتکننده خدمت الزامی است.
خواهشمند است جهت پیشگیری از هرگونه معطلی و تسریع در روند پذیرش شما شهروندان عزیز، هنگام مراجعه حتماً کارت شناسایی شخصی خود را همراه داشته باشید. تأکید میگردد پذیرش با مدارک هویتی سایر افراد امکانپذیر نمیباشد.
از شما مردم شریف و فهیم که با همکاری و درک خود، ما و همکاران مجموعه سلامت را در ارائه خدمترسانی بهتر و دقیقتر یاری میکنید، صمیمانه سپاسگزاریم.
روابط عمومی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) صفاشهر
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21325
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
بازدید معاون فرماندار خرم بید از خانه بازی، آموزش و خلاقیت رنگین کمان صفاشهر / حمایت از بخش خصوصی در مسیر پرورش استعدادهای کودکان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، مجتبی امیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به همراه جمعی از کارشناسان فرمانداری، از خانه بازی، آموزش و خلاقیت رنگین کمان صفاشهر بازدید کردند.
این بازدید میدانی با هدف بررسی روند فعالیت این مرکز تازهتأسیس ، شناسایی مشکلات و موانع پیش روی آن و ارائه راهکارهای حمایتی برای رفع چالشهای موجود صورت گرفت.
خانه بازی رنگین کمان که به تازگی توسط بخش خصوصی راهاندازی شده است، با بهرهگیری از روشهای نوین آموزشی و ترکیب بازی، آموزش، نقاشی، کاردستی و مهارتآموزی ، نقش بسزایی در پرورش خلاقیت، تقویت هوش و استعداد، افزایش مهارتهای اجتماعی و رشد همه جانبه کودکان ایفا میکند.
در این بازدید، معاون فرماندار و کارشناسان همراه، ضمن گفتگو با مسئولان و مربیان این مرکز، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات، کیفیت فضاهای بازی و آموزشی، استانداردهای ایمنی و میزان استقبال خانوادهها قرار گرفتند.
مجتبی امیری، معاون سیاسی فرمانداری خرم بید ، در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت سرمایهگذاری در حوزه کودک و خانواده، اظهار داشت: مراکزی همچون خانه بازی رنگین کمان، تلفیقی زیبا از بازی، آموزش و هنر هستند. این مراکز نه تنها بستری برای شادی و نشاط کودکان فراهم میآورند، بلکه با طراحی بازیهای آموزشی و کارگاههای خلاقیت، گام مؤثری در جهت پرورش استعدادها، افزایش اعتماد به نفس و رشد متوازن نسل آینده برمیدارند.
در پایان، مقرر شد ضمن پیگیری ویژه مشکلات مطروحه، هماهنگیهای لازم با ادارات مربوطه جهت تسهیل امور و رفع موانع موجود انجام شود.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21323
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
گزارش ویدیویی | سی و ششمین یادواره ۶۴ شهید والا مقام ناحیه ۲ صفاشهر
گرامی داشت امام راحل (ره) و قائد شهید آیت الله سید علی خامنه ای
پنجشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۵
گلزار شهدای ناحیه ۲ صفاشهر
#یادواره_شهدا
#رسانه_هنری_دیدهبان
ستاد یادواره شهدا صفاشهر،ناحیه ۲
https://cdn.khorambid.com//2026/06/2026-06-09-07-41-11.mp4
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21320
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
برنامه خاموشی قطعی برق در شهرستان خرمبید به دلیل تعمیرات خط ۴۱۰ قشلاق
به اطلاع کلیه شهروندان، کشاورزان، صنعتگران و واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان خرمبید میرساند، در راستای انجام تعمیرات ضروری بر روی قسمتی از خط ۴۱۰ قشلاق ، واقع در طرح سامان ایستگاه فوق توزیع برق خرمبید (۱۹۵۵۲)، خاموشی برنامهریزی شده به شرح زیر اعمال خواهد گردید.
زمان و محدوده خاموشی:
تاریخ: ۱۹ خردادماه ۱۴۰۵
روز: سهشنبه
ساعت: ۱۱:۰۰ الی ۱۵:۰۰
حوزه اعمال خاموشی:
کلیه روستاهای تحت پوشش
چاههای کشاورزی، گلخانهها، مرغداریها، گاوداریها و دامداریها
چاههای آشامیدنی
ایستگاه تقویت فشار گاز (حد فاصل خروجی خرمی تا دشت انارک)
حوزه شهری صفاشهر، ناحیه ۲: میدان امام خمینی (ره)، شهرک باهنر
حوزه شهری صفاشهر، ناحیه ۱: مسکن رهبری
لذا از تمامی واحدهای یادشده و شهروندان محترم درخواست میشود تمهیدات لازم را برای این مدت زمان در نظر گیرند. روابطعمومی اداره برق شهرستان خرمبید ضمن عذرخواهی بابت ایجاد مزاحمت احتمالی، از همکاری و صبوری همشهریان گرامی تشکر مینماید.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21319
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
توقیف یک دستگاه تانکر آبرسانی غیرمجاز در شهرستان خرمبید
به گزارش روابطعمومی اداره منابع آب شهرستان خرمبید، در راستای حفاظت از منابع آب و پیرو هماهنگی و اطلاعرسانی قبلی، یک دستگاه تانکر آبرسانی غیرمجاز در این شهرستان توقیف گردید.
این اقدام با حمایتهای استانی، همکاری اعضای محترم شورای حفاظت از منابع آب شهرستان و تلاش گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب خرمبید به انجام رسید.
روابطعمومی اداره منابع آب شهرستان خرمبید ضمن تشکر از کلیه دستاندرکاران، تأکید دارد که برخورد با هرگونه برداشت غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی با قاطعیت ادامه خواهد یافت.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21317
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
برگزاری گردهمایی صمیمی با روسای هیئتهای ورزشی به همراه پیادهروی صبحگاهی و تجدید میثاق با شهدا
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان به همراه فرزاد خسروانی بخشدار مرکزی و مصطفی اسعدی رئیس اداره ورزش و جوانان، در یک گردهمایی صمیمی و هدفمند با رؤسای هیئتهای ورزشی شهرستان حاضر شدند.
این برنامه با پیادهروی صبحگاهی فرماندار و جمعی از روسای هیئتهای ورزشی در فضایی بانشاط و پرتحرک آغاز گردید. سپس، همه حاضرین با حضور بر مزار مطهر شهید گمنام پارک سعدی، ضمن غبارروبی و نثار گل، بار دیگر با آرمانهای بلند شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید ، اظهار داشت: ورزش، تنها یک فعالیت تفریحی یا رقابتی نیست؛ بلکه بستری برای تربیت نیروهای مؤمن، پرانرژی و انقلابی، تقویت روحیه ایثار و همبستگی، و ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه محسوب میشود. توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، از اولویتهای غیرقابل انکار مجموعه مدیریت شهرستان است.
در پایان، هر یک از روسای هیئتهای ورزشی به بیان دیدگاهها، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و فرماندار نیز دستورات لازم برای پیگیری سریع و ویژه مسائل مطروحه در حوزه ورزش را صادر نمود.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21315
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
دوره آموزش اطفای حریق در مسجد روستای قشلاق برگزار شد / تأکید بر نقش آموزش در پیشگیری از حوادث
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، یک دوره کارگاه آموزشی اطفای حریق با حضور پرسنل آتش نشانی ، فرزاد خسروانی بخشدار مرکزی و سید رسول موسوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، روز ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۵ در مسجد روستای قشلاق برگزار شد.
این برنامه آموزشی با هدف توانمندسازی اهالی روستا در مقابله با آتشسوزیهای احتمالی ، آشنایی با اصول ایمنی و کاهش خطرات ناشی از حریق در منازل، مزارع و مراتع ترتیب یافت.
در این جلسه، پرسنل آتش نشانی به تشریح انواع حریق ، روشهای صحیح استفاده از وسایل اطفای حریق و نحوه واکنش سریع در لحظات اولیه آتشسوزی پرداخته و به پرسشهای شرکتکنندگان پاسخ دادند.
فرزاد خسروانی، بخشدار مرکزی خرم بید ، در این برنامه با اشاره به نقش کلیدی آموزش در پیشگیری از بحرانها، گفت: بسیاری از خسارات ناشی از آتشسوزی در روستاها، با آگاهی و آموزش به موقع قابل پیشگیری است. تقویت مهارتهای عملی روستاییان در کنار تجهیزات اولیه اطفای حریق، میتواند از وقوع فاجعههای جبرانناپذیر جلوگیری کند.
سید رسول موسوی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ، نیز با اشاره به حساسیت مراتع و عرصههای طبیعی در برابر آتش، خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت روستاییان در حفاظت از منابع طبیعی، نقشی بیبدیل دارد. آموزش همگانی، بهترین و کمهزینهترین راهکار برای پیشگیری از آتشسوزی در مراتع و اراضی ملی است.
در پایان این دوره، بر ضرورت استمرار چنین آموزشهایی در روستاهای دیگر و تجهیز دهیاریها به امکانات اولیه اطفای حریق تأکید شد.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21313
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
برگزاری کلاس آموزش اطفای حریق در مسجد روستای مشکان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کلاس آموزش اطفای حریق با حضور پرسنل آتش نشانی ، فرزاد خسروانی بخشدار مرکزی و سید رسول موسوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، روز ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۵ در مسجد روستای مشکان برگزار شد.
این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی اهالی روستا در مواجهه با آتشسوزیهای احتمالی ، آموزش روشهای صحیح مهار حریق و کاهش خسارات ناشی از حوادث مشابه برگزار گردید.
در این کلاس، پرسنل آتش نشانی ضمن آموزش مبانی نظری اطفای حریق ، نحوه شناسایی انواع آتش ، روشهای صحیح استفاده از خاموشکنندههای دستی و اصول اولیه ایمنی در محیط روستایی ، به سوالات حاضرین پاسخ دادند.
فرزاد خسروانی، بخشدار مرکزی خرم بید ، در حاشیه این جلسه با اشاره به اهمیت آمادگی جوامع روستایی در برابر حوادث، اظهار داشت: آموزش و توانمندسازی اهالی روستاها در زمینه اطفای حریق، میتواند از بروز خسارات جانی و مالی سنگین جلوگیری کند. برگزاری چنین دورههایی در مساجد و مراکز تجمع روستاییان، تأثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ ایمنی دارد.
در پایان این دوره، به سوالات و ابهامات اهالی روستا در خصوص نحوه مواجهه با آتشسوزی در منازل، مزارع و مراتع پاسخ داده شد.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21311
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
برگزاری کارگاه آموزش خانواده و مسابقه ورزشی در محل سالن جلسات بنیاد شهید وامور ایثارگران
در راستای ارتقای سطح سلامت روان و تقویت بنیانهای خانواده، صبح امروز بنیاد شهیدمیزبان برنامه ویژه «آموزش خانواده همراه با ورزش و نشاط ومسابقه دارت » بود.
🔹️صبح امروز کارگاه ویژه «آموزش خانواده» برای ۲۵ نفراز همسران جانباز برگزار شد. این برنامه با هدف تقویت روابط خانوادگی وموضوع خود مراقبتی در دوران میانسالی وسالمندی برگزارشد
🔹️ در ادامه، جهت ایجاد فضای شاد و صمیمی، مسابقهی دارت ویژه این عزیزان برگزار شد که با مشارکت پرشور شرکتکنندگان همراه بود. در پایان، برای نفرات برتر مسابقات، جوایز اهدا گردید.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم بید
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21310
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
تشکیل جلسه بررسی مشکلات حق آبه کشاورزان قادرآباد در بخشداری مشهد مرغاب / تأکید بر پیگیری مطالبات و برخورد با برداشتهای غیرمجاز آب
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، جلسه بررسی مشکلات حق آبه کشاورزان و باغداران مرغاب و شهر قادرآباد با حضور امین نجفی علمدارلو سرپرست بخشداری مشهد مرغاب، محسن ساریخانی معاون اداره منابع آب شهرستان خرم بید، حجت خدایار سرپرست مرکز جهاد کشاورزی بخش مشهد مرغاب، آرش کریمی کارشناس اداره منابع طبیعی شهرستان، سروان علی اصغر جوکار نماینده نیروی انتظامی بخش مشهد مرغاب، جمعی از مسئولین ادارات و تعدادی از کشاورزان و باغداران شهر قادرآباد ، روز یکشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۵ در محل بخشداری مشهد مرغاب برگزار شد.
در ابتدای این نشست، امین نجفی علمدارلو سرپرست بخشداری مشهد مرغاب، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط ادارات و سازمانهای ذیربط ارائه داد و بر ضرورت اجرای مصوبات جلسه تأکید کرد.
در ادامه، محمود شیبانی به عنوان نماینده کشاورزان و باغداران شهر قادرآباد و مرغاب، بر ضرورت حل مشکلات حق آبه کشاورزان تأکید کرده و از مسئولین حاضر در جلسه خواست تا مطالبات به حق کشاورزان و باغداران را در اسرع وقت پیگیری و تعیین تکلیف نمایند. وی همچنین درخواست کرد که حق آبه اراضی پاییندست مدیریت شود.
سپس اعضای حاضر به بیان مطالب و نقطه نظرات خود در زمینه مشکلات موجود پرداختند و در پایان جلسه، موضوعات مهمی از جمله پیگیری مطالبات کشاورزان از طریق اداره منابع آب استان و ادارات مرتبط و همچنین جمعآوری پمپهای غیرمجاز و برخورد قاطع با هرگونه برداشت غیرقانونی آب و تعرض به منابع طبیعی به عنوان محورهای اصلی مصوبات مورد تأکید قرار گرفت.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21307
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
بازرسی از نانواییهای واقع در صفاشهر راس ساعت ۱۸ عصر
بهمنظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان ،پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردمی گشت مشترک واحد بازرسی و نظارت اصناف با حضور مهندس خسروانی بخشدار مرکزی و مهندس طیبی کارشناس فرمانداری بازرسی صورت پذیرفت
و مواردی از قبیل
بررسی کیفیت نان
رصد وزن چانه
رعایت ساعت پخت
رصد دوربین مدار بسته در واحد صنفی
و…..مورد بررسی قرار گرفت
لازم به ذکر است که برای یک واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید
تلفن بررسی گزارش مردمی
۱۲۴ اداره صنعت معدن وتجارت
۴۴۴۵۰۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اصناف
🟢 روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان خرم بید
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21305
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
ترویج نگاه عالمانه به آسمان؛ برگزاری کارگاه نجوم پژوهشسرای باقرالعلوم (ع) در خرمبید
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرم بید ؛ مسعود طیبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمبید، در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی نجوم که با همت پژوهشسرای باقرالعلوم (ع) و با حضور جمعی از معاونان، دبیران علوم و اعضای انجمنهای نجوم دانشآموزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادهایی فرصتی مغتنم برای پیوند میان مباحث تئوریک کتابهای درسی و مشاهدات عینی در فضای بیکران کیهان است.
وی با اشاره به اهمیت نقش پژوهشسراهای دانشآموزی در شکوفایی استعدادهای علمی افزود: انجمنهای نجوم، بستری مناسب برای پرورش تفکر نقادانه و خلاقیت دانشآموزان است و مدیریت آموزش و پرورش خرمبید همواره از اجرای برنامههایی که موجب عمقبخشی به یادگیری و تقویت بنیه علمی دانشآموزان شود، حمایت قاطع خواهد کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمبید در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران در پژوهشسرای باقرالعلوم (ع) و دبیران علوم شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار این کارگاهها و استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش دانشآموزان منطقه در المپیادها و عرصههای ملی نجوم و اخترشناسی باشیم.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21304
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
اصلاحیه حضور پزشک متخصص پوست و مو
خانم دکتر زواره متخصص پوست و مو روز سه شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۹ در درمانگاه تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) حضور دارند؛ جهت گرفتن نوبت میتوانید ساعت ۱۲ با یکی از سه روش زیر نوبت بگیرید.
۱) تلفن گویا ۳۲۹۳۰۳۶۹-۰۷۱
۲) سایت http://NOBAT.SUMS.AC.IR
۳) سایت یا اپلیکیشن http://PAZIRESH24.IR
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21299
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links
حضور فرماندار خرم بید در نودونهمین شب تجمعات مردمی صفاشهر/ تأکید بر حمایت از انقلاب، رهبری و وحدت ملی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان به همراه جمعی از مسئولین محلی، در نودونهمین شب تجمعات مردمی با حضور در خیابانها و جمع پرشور مردم شهیدپرور صفاشهر، بار دیگر حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وحدت ملی اعلام کردند.
این تجمعات مردمی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می گردد، جلوه ای از اراده پولادین ملت ایران در حمایت از نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد.
مشاهده ادامه خبر در وبسایت؛
https://khorambid.com/?p=21293
┄┅┅┅┄❅❅┄┅┅┅┄
خرم بید در گپ؛
@khorambid
خرم بید در سایر پیام رسان ها؛
https://khorambid.com/social-links