Gap messenger
Download

*ششمین جلسه شورای راهبری پنجره واحد زمین برگزار شد*

ششمین نشست شورای راهبری پنجره واحد زمین با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صبح امروز برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در ابتدای جلسه هر کدام از دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه را در جهت اتصال به سامانه پنجره واحد زمین ارایه کردند و در ادامه رئیس جلسه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست اتصال به سامانه را در اولویت کاری خود قرار دهند. رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، در این جلسه هدف از برگزاری آن را ارائه آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها، اقدامات و عملکرد سازمان‌ها برای اتصال به سامانه و پیشگیری از مفاسد اقتصادی عنوان کرد. دکتر تیموری رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر این سامانه گفت: از مجموع ۳۰ دستگاهی که باید به این سامانه متصل شوند، تاکنون بخش قابل توجهی به آن پیوسته‌اند و خدمات خود را در این پلتفرم ثبت کرده‌اند. هدف اصلی سامانه پنجره واحد زمین، حذف فرایند‌های زائد، افزایش شفافیت، کاهش فساد و تسهیل ارائه خدمات به مردم است. وی تأکید کرد: در دولت چهاردهم، رئیس‌جمهور محترم با جدیت پیگیر تکمیل این سامانه هستند و اخیراً طی نامه‌ای به دستگاه‌هایی که هنوز متصل نشده‌اند، فرصت سه‌ماهه‌ای برای اتصال به سامانه داده شده است. در این جلسه مقرر شد طی ۳ ماه آینده و در جلسه بعدی گزارش اتصال کامل دستگاه‌های باقی مانده ارائه شود. لازم به ذکر است: ۵ دستگاه اجرایی از جمله سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، انرژی اتمی، مناطق آزاد، وزارت دفاع و وزارت صمت هنوز به سامانه پنجره واحد زمین وصل نشده‌اند.

#پنجره_واحد_زمین در شبکه‌های اجتماعی:

https://ble.ir/zamingov
https://eitaa.com/zamingov
https://igap.net/zamingov
https://rubika.ir/zamingov
https://gap.im/zamingov

25 May 2025 | 11:09