بازگشت ۴۲ هکتار اراضی به بیتالمال در اسفند ۱۴۰۳/ ۲۲۱ مورد تعرض از ۱۶۲ هکتار اراضی دولتی رفع شد
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، علی نبیان از تعرض ۲۲۱ مورد به اراضی دولتی در اسفندماه سال گذشته خبر داد و گفت: این تعرضات، به مساحت حدود ۱۶۲ هکتار با تلاش همکاران ما در یگان حفاظت استانهای کشور به طور فوری رفع شده است.
وی افزود: بیشترین وقوع تعرض به اراضی دولتی در استانهای فارس، کردستان و تهران رخ داده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این مطلب که در بهمنماه امسال ۲۴ مورد حکم قطعی توسط یگان حفاظت به نفع دولت اجرا شده، ادامه داد: طی ماه گذشته نزدیک به ۴۲ هکتار زمین دولتی از این طریق به بیتالمال بازگشته است.
نبیان در پایان تصریح کرد: طی ماه گذشته در ادارات کل راه و شهرسازی استانهای گیلان، گلستان، سمنان، زنجان و لارستان هیچگونه تعرضی به زمینهای دولتی گزارش نشده است.
#پنجره_واحد_زمین در شبکههای اجتماعی:
https://ble.ir/zamingov
https://eitaa.com/zamingov
https://igap.net/zamingov
https://rubika.ir/zamingov
https://gap.im/zamingov