بیست و پنجمین شب حضور سیرجانیها
🔷️حضور شهردار سیرجان در اجتماع شبانه شهروندان سیرجانی
🔹️به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری سیرجان چهارشنبه پنجم فروردینماه ۱۴۰۵ مهدی بهرامی شهردار سیرجان به همراه غلامرضا اسمعیلی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری در بیست و پنجمین شب حضور در اجتماع بزرگ سیرجانیها در بلوار سردار جنگل، ضمن همراهی مردم دارالحسین(ع) یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان را گرامی داشته و اقدامات اخیر دشمن آمریکایی ـ صهیونی در حملات به کشور عزیزمان را محکوم کرد.
🔹️این مراسم که در قالب ویژه برنامه “ایستاده به عشق علمدار” هر شب در حال برگزاری است، شهردار سیرجان ضمن اعلام آمادگی و خدمات رسانی شبانهروزی شهرداری در تمامی حوزهها، از مواکب و ایستگاههای خدمترسانی بازدید به عمل آورد و از فعالیتهای شبانهروزی فعالان این مواکب تقدیر و تشکر کرد.
#شهرداری_سیرجان #سیرجان
@http://sirjan.ir