🔹️بازدید سید رحیم رضوینسب فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی شهرداری سیرجان
🔹️به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری سیرجان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سید رحیم رضوینسب فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با حضور در ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی شهرداری سیرجان، از روند خدماترسانی به مسافران و گردشگران نوروزی بازدید کرد.
🔹️در این بازدید فرماندار ویژه سیرجان ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مجموعه شهرداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری ،دانشگاه علوم پزشکی، اداره عشایری ، اورژانس، آتشنشانی و سایر دستگاههای خدماترسان مستقر در این ایستگاه، خدمترسانی مطلوب به مسافران نوروزی را نشاندهنده روحیه همکاری و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی شهرستان دانست.
🔹️وی با آرزوی سالی خوش برای مسافران و شهروندان، بر تداوم ارائه خدمات مناسب و ایجاد شرایطی ایمن و مطلوب برای مسافران نوروزی تأکید کرد.
@http://sirjan.ir