*حضور شهردار سیرجان در جلسه نظارتی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی*
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری سیرجان در جریان سفر اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به شهرستان سیرجان، مهدی بهرامی شهردار سیرجان در جلسه نظارتی این کمیسیون حضور پیدا کرد.
این جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهری و پیگیری روند اجرای پروژههای عمرانی، خدماتی و بخشهای مختلف مجموعه صنعتی و معدنی در شهرستان سیرجان برگزار شد.
*sirjan.ir*
https://www.instagram.com/p/DRAoCeFkuJ8/?igsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==