رفیق نیمهراه من، خداحافظ...
آخرین وداع همکاران با شهید رضا فخریان در ایستگاه شماره ۱۸ آتشنشانی، صحنهای سرشار از غم و دلتنگی بود؛ آتشنشانی که محبوبیت و معرفتش در دل رفقایش جاودانه شد.
ایستگاه در بغض و اشک فرو رفته بود؛ همکارانی که با قلبی شکسته و چشمانی خیس، برای آخرینبار در کنار پیکر رفیقشان ایستادند.
این تصاویر، آخرین قاب از حضور شهید ایستگاه ۱۸ آتشنشانی مشهد در محل خدمتش است.
@AkhbarMashhad